پایگاه رسمی پژوهشکدۀ مهرستان (مطالعات حکمرانی)

امضای تفاهم نامه ایجاد کنسرسیوم «آزمایشگاه مدیریت»

تفاهم‌نامه ایجاد کنسرسیوم «آزمایشگاه مدیریت» ميان پژوهشکده مهرستان دانشگاه اصفهان، آزمایشگاه مدیریت دانشگاه جامع امام حسین(ع)، آزمایشگاه تحقیقات کسب و کار دانشگاه تهران و اندیشکده فناوری‌های نرم دانشگاه امام صادق(ع) به امضا رسید.
photo3505907072

تفاهم‌نامه ایجاد کنسرسیوم «آزمایشگاه مدیریت» میان پژوهشکده مهرستان دانشگاه اصفهان، آزمایشگاه مدیریت دانشگاه جامع امام حسین(ع)، آزمایشگاه تحقیقات کسب و کار دانشگاه تهران و اندیشکده فناوری‌های نرم دانشگاه امام صادق(ع) طی مراسمی صبح روز دوشنبه اول اسفندماه ۱۴۰۱ در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به امضا رسید.
همکاری، مشارکت فعال و شبکه‌سازی در زمینه توسعه فعالیت‌ها و مشارکت در راه‌اندازی و ایجاد آزمایشگاه‌های مدیریت و پشتیبانی علمی، فنی، نرم‌افزاری، پژوهشی و آموزشی موضوع اصلی این تفاهم‎نامه است.
در راستای همکاری مشترک میان اعضا، مهمترین اهداف اصلی کنسرسیوم «آزمایشگاه مدیریت» عبارتند از: شناسایی مسائل و نیازهای مخاطبان، تشکیل کارگروه‌های تخصصی و ارائه مشاوره و سایر خدمات مورد نیاز بر اساس ظرفیت‌های موجود، همکاری‌های مشترک علمی، تحقیقاتی و اجرایی در مسیر اجرا و پیاده‌سازی آزمایشگاه مدیریت در دانشگاه و انتقال تجربیات به سایر دانشگاه‌ها، برگزاری نشست‌ها، همایش‌ها و رویدادهای علمی پژوهشی، وتعیین موضوعات پایان‌نامه و رساله‌های دانشجویی در راستای تولید علم و دانش‌افزایی با هدف هم‌افزایی ظرفیت و مزیت دانشگاه‌ها و مراکز علمی پیشرو در جهت ارتقای همکاری علمی و هدایت دانشگاه‌ها به سطوح عملیاتی و کاربردی با انجام فعالیت‌ها و پروژه‌های مشترک.
در پایان این مراسم تفاهم نامه ایجاد کنسرسیوم آزمایشگاه مدیریت به امضا رسید.

آخرین اخبار

MBA مدیریت حرفه‌ای مدرسه

پژوهشکده مهرستان دانشگاه اصفهان برای اولین بار در کشور اقدام به برگزاری دوره تخصصی و مهارت محور مدیریت حرفه‌ای مدرسه می‌کند.

ادامه مطلب

نشست تخصصی تاملی درباره نوجوانان

پژوهشکده مهرستان، همزمان با هفته پژوهش و فناوری نشست تخصصی با عنوان تاملی درباره نوجوانان در تاریخ ۱۲ آذر ۱۴۰۲در تالار صائب دانشکده ادبیات دانشگاه اصفهان با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان برگزار کرد.

ادامه مطلب

ما را دنبال کنید