پایگاه رسمی پژوهشکدۀ مهرستان (مطالعات حکمرانی)

دوره معماران پیشرفت

فاز اول دوره توانمندسازی مدیران و اعضای هیئت علمی جوان دانشگاه صنعتی اصفهان در شهر دماوند برگزار شد.
DSC00240

با توجه به اینکه اعتلای صنعتی و اقتصادی هر جامعه‌ای مرهون پژوهش‌های علمی و سازمان‌یافته آن جامعه است، دانشگاه یکی از عرصه‌های مهم مدیریتی هر کشوری محسوب می‌شود و با هدایت و محوریت آن می‌توان اصلاحات بزرگی در جامعه ایجاد نمود؛ در همین راستا پژوهشکده مهرستان اقدام به برگزاری دوره‌ آموزشی و توانمندسازی مدیران اساتید هیئت علمی جوان دانشگاه صنعتی اصفهان نموده است.
برخی از اهداف این دوره عبارت است از:
❖ توانمندسازی مدیران دانشگاه جهت اثربخشی حداکثری و ایفای نقش موثر و تعین کننده در محیط در حال تغییر دانشگاه با رویکرد تشکیل تیم‌های مدیریتی.
❖ شناسایی افراد مستعد مدیریتی در دانشگاه.
❖ بررسی فرایند حل چالش‌های مدیریتی با محوریت موضوعات روز جامعه.
❖ مطالعه، بررسی و شناخت روند تحولات در حال شکل‌گیری در فضای علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌های برتر دنیا با محوریت سبک و الگوهای مدیریت دانشگاه.

فاز اول این طرح در بازه زمانی ۱۰۰ ساعت، (پیش دوره شامل کارگاه خودارزیابی، اردوی ۲.۵ روزه، و ۶۰ ساعت آموزش و کارگاه) و با محوریت تغییر نگرش در شهرستان دماوند برگزار شد.

فاز اول معماران پیشرفت با حضور آقایان دکتر رسول رکنی زاده، دکتر مرتضی علی بیک، دکتر مجتبی اظهری، دکتر محمدصالح طیب نیا، دکتر احسان شریف احمدیان و… برگزار گردید.

نظرات

سلام. خیلی خوشحالم که این افتخار را داشتم این دو روز در جمع اساتید خودم باشم و تشکر میکنم از همه عزیزانی که درتدارک این اردو زحمت کشیدند.
  • ارزیابی کلی دوره معماران پیشرفت
با تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری این دوره، برای همه همکاران گرامی آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.
  • ارزیابی کلی دوره معماران پیشرفت
دوره بسیار خوبی بود و خیلی خوش گذشت. حاصل زحمات و ایده پردازی جناب آقای دکتر طیب نیا و همکارانشان و مشارکت گرم و صمیمی همکاران دانشگاه بود. انشالله سرآغاز شکل گیری حرکت‌های مثبتی در دانشگاه خواهد شد.
  • ارزیابی کلی دوره معماران پیشرفت
سلام و وقت بخیر. بسیار خوشحالم از حضور در این دوره هم بابت مطالب مفیدی که فراگرفتم و هم بخاطر آشنایی بیشتر با همکاران پرانرژی، شاد و پرکار در دانشگاه. بسیار تشکر میکنم از زحمات و سعه صدر جناب آقای دکتر طیب نیا و زحمات فراوان سایر دوستان برگزار کننده به ویژه خانم دکتر ایزدیان عزیز🌹. ان شاءالله این دوره مقدمه ای باشه بر افزایش دانش مدیریت و ارتقا توانمندی های مدیریتی. همچنین شاهد تداوم همکاری های صورت گرفته با دوستان و استفاده از شبکه ایجاد شده به منظور هم افزایی و حل مسائل، باشیم.
  • ارزیابی کلی دوره معماران پیشرفت
سلام. حرکت بسیار خوبی بود که حاصل زحمات جوان با اراده، خلاق و بااراده جناب آقای دکترطیب نیا و همکاران دوست داشتنی شان و مشارکت گرم و صمیمی مسیولان و همکاران عزیز دانشگاهیم بود. انشالله موجب شکل گیری حرکتهای گروهی مثبت سازنده در دانشگاه خواهد شد
  • ارزیابی کلی دوره معماران پیشرفت
سلام علیکم بنده نیز از همه تلاش ها و سعه صدر  جناب آقای دکتر طیب نیای عزیز و تیم اجرایی پرتلاش، متواضع، و صبور اندیشکده مهرستان، و سایر عوامل اجرایی در برنامه ریزی و ریسک پذیری اجرای این اردو سپاسگزارم.
  • ارزیابی کلی دوره معماران پیشرفت
سلام و عرض ادب خدمت همکاران محترم. بسیار خوشحالم که توفیق شرکت در این دوره ارزشمند را در کنار همکاران گرامی داشتم. از پیگیری های مسولین دانشگاه و زحمات اقای دکتر طیب نیا و تیم همکارشان بسیار سپاسگزارم. تجربه بسیار ارزشمند و متفاوتی بود. لحظات بسیار خوشی در کنار همکاران محترم سپری شد.✨
  • ارزیابی کلی دوره معماران پیشرفت
با سلام و احترام. در مجموع دوره بسیار متفاوت، مفید و لذت بخشی بود البته انتظار اثربخشی آن در دانشگاه قطعا بعد از طی کردن دوره ۴۰ ساعته و فازهای بعدی، در میان مدت خواهد بود. از آشنایی با آقای دکتر طیب نیا و تیم شان که همگی بسیار پر انگیزه و پر انرژی بودند و از گذران این دو روز در کنار همکاران عزیز، خیلی خوشحالم و خداوند را شاکرم.
  • ارزیابی کلی دوره معماران پیشرفت
با سلام و احترام خدمت همکاران گرامی؛ بنده نیز از زحمات آقای دکتر طیب نیا و تیم اجرایی ایشان سپاسگزارم. امیدوارم به زودی شاهد اثرات مفید این دوره و دوره های تکمیلی در حل مسائل دانشگاه باشیم. ارادتمند
  • ارزیابی کلی دوره معماران پیشرفت
سلام و احترام از جناب آقای دکتر طیب نیا عزیز و گروه ایشان بسیار سپاسگزارم🌺 دوره خیلی خوبی بود. از آشنایی با همکاران صمیمی خیلی خوشحال شدم. با آرزوی سلامتی و موفقیت های بیشتر💐
  • ارزیابی کلی دوره معماران پیشرفت
با سلام و ارادت.از دکتر طیب نیا بسیار سپاسگزارم که با خلاقیت و مسئولیت اجتماعی و حتی مسئولیت دینی، دوره توانمندسازی و دانش افزایی اعضای هیات علمی را مفهوم جدیدی بخشیدند و اثربخش نمودند. از کادر پژوهشکده مهرستان و دوستان تدارکات صمیمانه تشکر میکنم که دلسوزانه شرایط تحقق چنین برنامه ای را فراهم کردند و عملکرد خود را داوطلبانه در بوته نقد قرار دادند.
  • ارزیابی کلی دوره معماران پیشرفت
با سلام و احترام. از جناب آقای دکتر طیب نیا و همه همکارانشان جهت برگزاری این سبک کارگاه توانمند سازی سپاسگزارم. حضور جناب آقای دکتر ازهری در این برنامه خیلی مفید بود و صحبت های ایشان برای آینده ما راه گشا. امیدوارم همگی بتوانیم با کار گروهی آینده ای درخشان را برای دانشگاه رقم زنیم. با تشکر
  • ارزیابی کلی دوره معماران پیشرفت
سلام . من هم از آقای دکتر طیب نیا و تیم اندیشکده مهرستان و آقای دکتر تیکنی و همه مسئولان دانشگاه که این برنامه را تدارک دیدند تشکر میکنم. همچنین از همه همکاران که در این دوره شرکت کردند و با همراهی خود باعث تحقق این برنامه مفید شدند سپاسگزارم. همدلی، همفکری و تلاش در کنار هم قطعا باعث پیشرفت فردی و اجتماعی ما هم در دانشگاه و هم در جامعه خواهد شد. امیدوارم این جمع به عنوان اتاق فکری برای کمک به مسیولین دانشگاه حفظ و تقویت بشود.
  • ارزیابی کلی دوره معماران پیشرفت

آخرین اخبار

MBA مدیریت حرفه‌ای مدرسه

پژوهشکده مهرستان دانشگاه اصفهان برای اولین بار در کشور اقدام به برگزاری دوره تخصصی و مهارت محور مدیریت حرفه‌ای مدرسه می‌کند.

ادامه مطلب

نشست تخصصی تاملی درباره نوجوانان

پژوهشکده مهرستان، همزمان با هفته پژوهش و فناوری نشست تخصصی با عنوان تاملی درباره نوجوانان در تاریخ ۱۲ آذر ۱۴۰۲در تالار صائب دانشکده ادبیات دانشگاه اصفهان با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان برگزار کرد.

ادامه مطلب

ما را دنبال کنید