پایگاه رسمی پژوهشکدۀ مهرستان (مطالعات حکمرانی)

پاتوق دوم: پیوند قلب ها یا مغزها

جلسه دوم از سلسله جلسات "پاتوق" با موضوع "پیوند قلبها یا مغزها" در تاریخ 25 اردیبهشت 1402 با حضور آقای دکتر محمدرضا عابدی و خانم دکتر راضیه ایزدی در دانشکده ادبیات دانشگاه اصفهان برگزار شد.
0000

جلسه دوم از سلسله جلسات “پاتوق” با موضوع “پیوند قلب‌ها یا مغزها” در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور اساتید فرهیخته، آقای دکتر محمدرضا عابدی و خانم دکتر راضیه ایزدی در دانشکده ادبیات دانشگاه اصفهان برگزار شد و مورد استقبال چشمگیر دانشجویان قرار گرفت.

هدف از این گفتگوی علمی و صمیمی با دانشجویان، پاسخ به سوالات آنها در موضوع عشق و روابط عاطفی است.

اساتید در پاسخ به این سوال که «مسیر عاشقانه نوعی استدلال عقلی یا استشهاد قلبی است؟»، به اهمیت و محوریت مفهوم «دلبستگی» در ارتباط با مساله عشق اشاره و انواع دلبستگی و شخصیت های مربوط به آنها را بیان نمودند.

در ادامه، ویژگی ها و تفاوت های دو مسیر ذهنی و قلبی در موضوع عشق بیان گردید و ۴ ستون اصلی تمایزیافتگی، اصالت، مراقبت و اتصال در ساختن عشق در مسیر قلبی که می­تواند موجب پایداری و آرامش در رابطه عاطفی گردد، توضیح داده شد.

در طول جلسه دانشجویان سوالات خود را مطرح و به بحث و گفتگو پیرامون موضوع پاتوق پرداختند.

آخرین اخبار

MBA مدیریت حرفه‌ای مدرسه

پژوهشکده مهرستان دانشگاه اصفهان برای اولین بار در کشور اقدام به برگزاری دوره تخصصی و مهارت محور مدیریت حرفه‌ای مدرسه می‌کند.

ادامه مطلب

نشست تخصصی تاملی درباره نوجوانان

پژوهشکده مهرستان، همزمان با هفته پژوهش و فناوری نشست تخصصی با عنوان تاملی درباره نوجوانان در تاریخ ۱۲ آذر ۱۴۰۲در تالار صائب دانشکده ادبیات دانشگاه اصفهان با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان برگزار کرد.

ادامه مطلب

ما را دنبال کنید